ב־4 ביוני התקיים בקמפוס אינטל בחיפה אירוע ראשון מסוגו, שעסק בחשיבות כלבי השירות ככלי תומך בהתמודדות עם פוסט טראומה ומוגבלויות. את האירוע יזמו וארגנו עובדי אינטל, ובמרכזו עמד סיפורו האישי של רפאל סלמה – עובד החברה המלווה בעצמו בכלב שירות בעקבות פוסט טראומה מאירועי 7 באוקטובר. באירוע השתתפו כ-200 עובדות ועובדים של אינטל, שנחשפו להרצאות, […]
- מרכז העניינים – חדשות טבעון והסביבה ישראל במלחמה
- אינטל חיפה: מאות עובדים באירוע להעלאת המודעות לכלבי שירות – עשרות נרשמו לתהליך אומנה

ב־4 ביוני התקיים בקמפוס אינטל בחיפה אירוע ראשון מסוגו, שעסק בחשיבות כלבי השירות ככלי תומך בהתמודדות עם פוסט טראומה ומוגבלויות. את האירוע יזמו וארגנו עובדי אינטל, ובמרכזו עמד סיפורו האישי של רפאל סלמה – עובד החברה המלווה בעצמו בכלב שירות בעקבות פוסט טראומה מאירועי 7 באוקטובר.
באירוע השתתפו כ-200 עובדות ועובדים של אינטל, שנחשפו להרצאות, סדנאות ומפגש עם כלבי שירות, במטרה להעלות את המודעות לתהליך החינוך והאומנה של כלבים טיפוליים. בסיום האירוע עשרות עובדי אינטל נרשמו להתנדבות כמשפחות אומנה – שלב משמעותי בדרך להפיכתם של כלבים אלו לכלבי שירות.
רפאל סלמה, שהוביל את היוזמה, סיפר:
"אומנה היא לא דבר קל, זו שנה שאתה נותן מהלב, אבל בידיעה שנתת לנכה שבלי סיבה היה נשאר בין ארבעת הקירות שלו סיבה לצאת. להנות רגע מהשמש, למרות שהוא עושה משהו לא בשבילו."
האירוע נערך כחלק משיתוף פעולה של אינטל ישראל עם המרכז לכלבי שירות, במטרה להרחיב את מעגל המתנדבים ולהנגיש את הנושא לעובדי ההייטק והציבור הרחב.
לדברי טל שמר, מנהלת תחום ההתנדבויות באינטל ישראל:
"הפעילות מגבירה את המודעות לפוסט טראומה ומוגבלויות, ומשקפת את מחויבות החברה לערבות הדדית והתנדבות בתקופה מאתגרת זו."
רפאל מרחיב – העלייה ברמות החרדה בישראל בעקבות מתקפות הטילים והאזעקות התכופות רק ממחישה את הצורך ההולך וגובר בכלבי שירות מקצועיים, שיכולים להעניק ביטחון ויציבות נפשית.
היוזמה הנוכחית מצטרפת לשורת פעילויות התנדבותיות נוספות של עובדי אינטל למען חוסן חברתי, ובהן סיוע לנפגעי פוסט טראומה, איסוף צעצועים לילדים במצוקה ועוד.




כתיבת תגובה