התושבים הביעו שביעות רצון מפעילות המועצה ומתפקוד ראש המועצה והצביעו על התחזוקה והניקיון כנושאים הזקוקים לשיפור.
- מרכז העניינים – חדשות טבעון והסביבה חדשותקרית טבעון
- תוצאות סקר שביעות רצון: תושבי קרית טבעון מרגישים שיפור משמעותי בתפקוד המועצה

המועצה ערכה לאחרונה, באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה, סקר בקרב תושבי מועצת היישוב, במטרה לבחון את מידת שביעות רצון התושבים מהשירות שהמועצה מעניקה לתושבים ולשמוע דעתם על פעילויות המועצה השונות. ממצאי הסקר ישמשו את המועצה כנייר עבודה בשאיפה לשפר וליעל תהליכים ברשות. על פי התכנית, יבוצע הסקר מידי לשנה, בסוף שנה.
בנושא חינוך, ממצאי הסקר העיקריים מלמדים כי שליש מהתושבים הינם הורים לילדים הנמצאים במערכת החינוך במועצה ורוב הנשאלים מביעים שביעות רצון כללית ממערכת החינוך ביישוב, מאיכות ורמת החינוך, כמו גם מהתחזוקה והטיפוח של מוסדות החינוך.
בנושא ביטחון אישי, נמצא כי רוב הנשאלים הביעו תחושת ביטחון אישית גבוהה באזור מגוריהם.
בנושא תפעול ותחזוקת היישוב, רוב הנשאלים הביעו שביעות רצון גבוהה מאופן ותדירות פינוי האשפה והגזם, אך פחות מרוצים מפינות המחזור ומניקיונן.
כשני שליש מהתושבים מרוצים מהשירות במוקד, מהמקצועיות ומהאדיבות של נציגות המוקד, אך נדרש לשיפור בזמן הטיפול בפניות.
בנושא אכיפה נרשמה שביעות רצון גבוהה מפיקוח על הסדרי חניה, יחד עם זאת עלתה דרישה להרחבת הפיקוח בנושא בעלי חיים משוטטים ולכלוך ביישוב.
האזרחים הוותיקים ביישוב הביעו את שביעות רצונם מהפעילות הרבה והמגוונת וכן מהמענה הניתן לאזרח הוותיק בקרית טבעון.
באופן כללי, הסקר מלמד כי תושבי קרית טבעון אוהבים את היישוב וימליצו לחבריהם לגור בו, הם שבעי רצון מתפקוד המועצה והעומד בראשה ומצביעים על מגמת שיפור משמעותית בתפקוד הרשות לעומת שנה קודמת.
הממצאים גם מלמדים על מספר יעדים שעל המועצה לשפר: פינות המחזור וניקיונן, תחזוקה וגינון, תחבורה ציבורית והשירות הניתן במנהל ההנדסי.

ראש מועצת קרית טבעון עידו גרינבלום
ראש המועצה עידו גרינבלום: "בראש ובראשונה אני רוצה להודות לתושבים על הבעת אמון משמעותית במה שאנחנו עושים כאן בשנה האחרונה.
הסקר מלמד שתושבי היישוב רואים שינוי, מרגישים שינוי ומעריכים אותו. התפיסה שאותה אנחנו מובילים במועצה, תפיסה של שותפות והקשבה לתושב, באה לידי ביטוי גם בסקר הזה. אנחנו מאמינים שתושבי קרית טבעון יודעים להגיד במדויק מה פועל טוב וממה הם מרוצים והיכן המקומות בהם יש להשתפר. הסקר הוא כלי אפקטיבי עבורנו ללמוד ולהסיק מסקנות. נדע להמשיך ולחזק את הדברים הטובים ולשפר את הנקודות שעלו כמוקדי שיפור.
תודה לצוות המקצועי על הובלת הסקר ועל העשייה היומיומית, ולתושבים והתושבות שהשתתפו בו."
כתיבת תגובה