שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ לקבלת מידע על זכאות, הגשת בקשות להחזר, משלוח טפסים וסטטוס תביעה
- מרכז העניינים – חדשות טבעון והסביבה בריאות
- מושלם בווטס אפ


שירות לקוחות באמצעות ווטס אפ
'כללית' מרחיבה את מגוון השירותים הדיגיטליים והחלה בהפעלת שירות חדש ללקוחות 'כללית מושלם': שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ לקבלת מידע על זכאות, הגשת בקשות להחזר, משלוח טפסים וסטטוס תביעה
לדברי דפנה כרמלי, ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם כארגון המעניק מגוון שירותים רפואיים ל-4.5 מיליון לקוחות, שמרביתם גם עמיתי כללית מושלם, חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עמנו ולאפשר להם תקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם.
וואטסאפ הינה אפליקציה נפוצה ובאמצעות הצטרפות לפלטפורמת זו נתקשר עם לקוחותינו בערוץ שבו הם נמצאים ונהנים לתקשר", תוך מתן מענה מהיר ושיפור חוויות השירות.
שירות זה מצטרף לעוד מספר שירותים חדשניים שהושקו לאחרונה ללקוחות כללית מושלם המאפשרים הגשת בקשה להחזר כספי און ליין מהמחשב או הנייד ועוד.
השירות יינתן באמצעות פניה לטלפון 050-8872700 ויופעל מדי יום בין השעות 08:00-20:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-13:00.
צילום: דוברות כללית
כתיבת תגובה