חוששים להגיע למרפאה? כללית מציעה לכם מסלולי שירות וטיפול רפואי בלי לצאת מהבית במפגש טלפוני או וידאוצ'ט מתוכנן עם הרופא המטפל, הדיאטנית ועוד
- מרכז העניינים – חדשות טבעון והסביבה בריאות
- מטופלים בלי לצאת מהבית
ד"ר לילך צולר, המנהלת הרפואית של כללית במחוז: "במצבים רפואיים רבים, גם אם לא בכולם, יכול הרופא או המטפל ממקצועות הרפואה לתת ייעוץ טפולי בשיחה עם טלפונית או בוידאוצ'ט בשילוב עם מידע שהוא מהתיק הרפואי כולל תוצאות בדיקות. בדרך זו ניתן להבטיח המשך מעקב אחר מצבו ולמנוע הדרדרות בבריאות גם כשהמטופל נמנע מהגעה למרפאה בשל חשש מהקורונה. אכן, המטופלים מדווחים על שביעות רצון גבוהה משירות זה והם יותר רגועים כי הם ממשיכים להיות בליווי רפואי ובקשר הדוק עם הרופא".
שירות נוסף שהפעילה כללית בכדי לחסוך מהמטופלים הגעה פיזית אל המומחים היועצים במגוון תחומים, הינו ייעוץ וירטואלי שניתן לרופא המטפל על ידי בכירי היועצים של כללית במגוון תחומים בהם בדרך כלל אין צורך בפגישה פנים אל פנים בין המטופל ליועץ, כמו אנדוקינולוגיה, המטולוגיה, כבד ועוד. לשירות, שהינו ללא תשלום, יתרונות נוספים רבים כי רופא המשפחה יכול גם לתווך ליועץ טוב יותר את המידע הרפואי על המטופל ואף מבין היטב את ההנחיות של היועץ, יש גם חשיבות בכך שהוא מעורב ומיודע בהחלטות המומחה ואין "נפילה בין כסאות" בהיותו הגורם המתכלל את הטיפול בגישה כוללנית. השירות תורם גם לקיצור משך ההמתנה לקבלת חוות דעת היועץ.
מערך הפתרונות בכללית לקבלת טיפול בבית כולל גם מענה בשעות הערב ובסופי השבוע בייעוץ רפואי מרחוק על ידי מומחי כללית ברפואת משפחה ילדים ועור הניתן בכוכבית 2700 ללא כל תשלום. היועץ יכול לעיין בתיק הרפואי ולדעת מהן מחלות הרקע, הרגישויות והטיפול התרופתי ואף משגר סיכום לרופא המטפל להמשך טיפול ומעקב. כשנדרש, משוגרים גם מרשם ישירות לבית המרקחת או הפניה לחדר המיון. השירות משודרג עבור מי שרכש מכשיר טייטו באמצעותו ניתן לבצע בדיקה עצמית בבית ולשלוח את התוצאות ליועץ האון ליין ואז האבחנה מדוייקת בהרבה.
כתיבת תגובה