קידום אורגני בגוגל זה כמו כושר גופני – מאתגר בהתחלה, אבל נושא פירות לאורך זמן. אם אתם עסק מודע, עסק שמחפש לא רק רווח מהיר ומיידי, אלא חושב על העתיד לבוא, הקידום האורגני הוא מהלך של חובה בשבילכם. בשוק התחרותי והמשתנה באופן תדיר, קידום אורגני אומר הסתכלות לטווח הארוך, וביסוס העסק שלכם כעסק מוביל ויציב. […]
- מרכז העניינים – חדשות טבעון והסביבה בריאות
- מתקדמים לעתיד עם קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל זה כמו כושר גופני – מאתגר בהתחלה, אבל נושא פירות לאורך זמן. אם אתם עסק מודע, עסק שמחפש לא רק רווח מהיר ומיידי, אלא חושב על העתיד לבוא, הקידום האורגני הוא מהלך של חובה בשבילכם. בשוק התחרותי והמשתנה באופן תדיר, קידום אורגני אומר הסתכלות לטווח הארוך, וביסוס העסק שלכם כעסק מוביל ויציב. מודל הקידום האורגני אומר כי אתם שמים זרעים של קידום במקומות שונים, ומאפשרים להם לצמוח ולהשריש, ועם הזמן אתם לפתע מגלים שיצרתם יער שלם למען העסק שלכם.
לא רק לעתיד הרחוק, הקידום האורגני בגוגל מציע לעיתים קרובות גם תוצאות מהירות, וזאת מבלי לפגום באיכות של היציבות המפורסמת שמציעה האסטרטגיה. הסיבה היא בעיקר שמנועי החיפוש מתאימים את התוצאות לא רק לפי הישן והמוכר, אלא גם לפי זיהוי התנועה של ההתפתחות של העסק. כלומר עצם העובדה שגוגל מזהה שאתם עובדים קשה וברצינות תורמת לניקוד שאתם מקבלים, ולרמת החשיפה שהעסק שלכם יקבל, וזה חשוב לשורת הרווח.
מה עושים בקידום אורגני בגוגל?
פעם הקידום האורגני בגוגל היה קל בצורה מעצבנת. עם הזמן והתחרות האלגוריתם של גוגל התפתח וגדל, ומערך הסינון והבחירה של העמודים שיופיעו בעמוד התוצאות הראשון, ובטח שבמקומות הראשונים, התפתח והסתבך עד מאוד. אף אחד לא יודע באופן מוחלט מה גוגל דורשת, אך הניסיון רב השנים של מקדמי אתרים מקצועיים מאפשר לכם בכל זאת לקדם את האתר העסקי שלכם בתבונה ובהצלחה מעוררת השתאות.
- תוכן – ולא סתם תוכן, אלא תוכן איכותי הוא דבר של חובה לכל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו. הקידום האורגני בגוגל נשען על יצירה ופרסום של תוכן איכותי, כאשר שאלת האיכות היא דבר בפני עצמו.
- קישורים – אם אנשים אחרים, או במקרה הזה אתרים אחרים, מצביעים עליכם בעזרת קישור, הרי שהם בעצם אומרים לעולם, ולפני כן לגוגל, שאתם, העסק שלכם, ולא העסק של המתחרה, זה המקום לקבל בו את השירות או המוצר הספציפי הזה. לכן יש לוודא שאתם מקבלים קישורים, וגם כאן יש עניין של איכות הקישור.
- עדכניות – מחוץ לאתר שלכם כמו גם בתוך האתר, יש לשמור על נוכחות עדכנית וטרייה, ולא להסתמך על תכנים ישנים בלבד, כך שגוגל יזהה שאתם עסק פעיל ועדכני, עסק חי.
מה, זה הכול?
כמובן שלא, הרי ששלושת הדוגמאות הנ"ל הן רק חלק מעולם הקידום האורגני בגוגל. ובכל זאת, השלישייה הנ"ל היא חיונית ועומדת בבסיס כל עסק שמקדם את עצמו היטב. ישנם עוד גורמים הנכנסים למשוואה, אך כשאתם ניגשים לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית, הרי שהם יוודאו כי יש לכם תוכן טוב, איכותי, עדכני, ומערך קישורים בריא.
מעבר לכך נשארנו עם שאלת האיכות, ועליה ננסה לענות במשפט וחצי. איכות זה דבר שנקבע על ידי הלקוח, ולא על ידי המוכר. אם אתם רוצים לתת תוכן איכותי, אתם צריכים לתת תוכן שעונה על הצרכים ותחום העניין של הלקוח, משהו שבאמת עוזר לו לפתור בעיה כלשהי. קידום אורגני בגוגל נשען על העובדה שאתם באמת שם בשביל הלקוח.
כתיבת תגובה