שבוע השיא יתקיים בין ה-4 ל-11 בספטמבר. ועוד מארועי המאה לרמת ישי: בטקס מרגש הוצגה תערוכת צילומים של בני נוער מרמת ישי במסגרת סדנה פוטותרפיה. ראש המועצה אסף אוברלנדר: "אני מזמין את תושבי רמת ישי לקחת חלק בארועי שנת המאה לישוב שימשכו במשך שבוע ימים ויגיעו לשיאם ב-11/9 בהופעה של התקווה 6, הדוד חיים וטקס […]
- מרכז העניינים – חדשות טבעון והסביבה חדשותרמת ישי
- התקווה 6, הדוד חיים, פסטיבל היין הראשון, עיר אוהלים ומיזם קולינארי בהובלת ותיקי הישוב- רמת ישי מתכוננת לשבוע מלא חוויות כחלק מחגיגות המאה
שבוע השיא יתקיים בין ה-4 ל-11 בספטמבר. ועוד מארועי המאה לרמת ישי: בטקס מרגש הוצגה תערוכת צילומים של בני נוער מרמת ישי במסגרת סדנה פוטותרפיה. ראש המועצה אסף אוברלנדר: "אני מזמין את תושבי רמת ישי לקחת חלק בארועי שנת המאה לישוב שימשכו במשך שבוע ימים ויגיעו לשיאם ב-11/9 בהופעה של התקווה 6, הדוד חיים וטקס הצדעה לותיקי הישוב ולמחרת פסטיבל היין הראשון של רמת ישי "
רמת ישי מתמרקת ונערכת לשבוע השיא של חגיגות המאה לישוב שיתקיימו בחודש הבא בין התאריכים 4-12.9.
מדובר בשבוע גדוש בארועים המיועדים לכל קשת הגילאים מהצגת ילדים, דרך עיר אוהלים ועד למיזם "הטעם שלי", הצגת מתכונים של ותיקי הישוב.
ארוע השיא יתקיים ביום חמישי ה-11 בספטמבר ויפתח בהופעה של כוכב הילדים "הדוד חיים", ימשיך בטקס הצדעה לותיקי הישוב ושיאו יהיה בהופעה של להקת "התקווה 6". הארועים יתקיימו ברחבת האירועים צמוד לבית מרים. למחרת ביום שישי ה-12/9 יתקיים- פסטיבל היין הראשון של רמת ישי.
להלן לוח הארועים המלא:
4-5/9, עיר אוהלים בפארק קותי – כך הכל התחיל- – שחזור החיים בימי המעברה שפעלה ממש באותו המקום בשנות החמישים של המאה הקודמת. ב- 6/9 יתקיים בבית מרים ארוע שבתרתבות עם ותיקי הישוב, ב- 7/9- תתקיים באולם הספורט הרקדת המאה- ריקודים בטעם של פעם, ב-8/9, – יתקיים ברחבת המתנ"ס ובמדרחוב המרכז המסחרי הישן מיזם "בטעם שלנו" מתכונים מבית אמא. ב-9/9 תתקיים בבית מרים הצגת הילדים "שרשרת הדורות".
ועוד במסגרת ארועי המאה מתכוננת חנוכת הארכיון הישובי אשר יוקם במגדל המים ההיסטורי שעבר לאחרונה שדרוג בדמות צביעה, איטום והתאמתו להקמת ארכיון/חדר מורשת.
ראש המועצה אסף אוברלנדר: "אני מזמין את תושבי רמת ישי לקחת חלק בארועי שנת המאה לישוב שימשכו במשך שבוע ימים ויגיעו לשיאם ב-11/9 בהופעה של התקווה 6, הדוד חיים וטקס הצדעה לותיקי הישוב ולמחרת פסטיבל היין הראשון של רמת ישי".
כחלק מארועי המאה הוצגה השבוע תערוכת צילומים מרגשת של בני נוער מרמת ישי ברוח שנת המאה לישוב.
התערוכה הציגה את התוצרים עליהם עבדו בני הנוער במסגרת סדנת פוטותרפיה כחלק מפעילות העשרה של חחידת הנוער במהלך חודשי הקיץ.
התערוכה הציגה צילומים מנופי רמת ישי בהקשר לשנת המאה לישוב והם הוצגו בקפטרייה של המועצה.
את התערוכה כיבדו בנוכחותם ראש המועצה אסף אוברלנדר, מנהלת מחלקת החינוך פנינה שלזינגר, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים מג'ד חמזה עדווי, מנהל הרשות לבטחון קהילתי אלדד תותיה, הורים ואורחים. את התערוכה יזמו והבילו מנהלת יחידת הנוער הדס בראונר ורכזת הנוער לילך אזוגי והעבירה אותה אירה גרימיצקי.


כתיבת תגובה