כתיבת תוכן – כל מה שחשוב לדעת בשביל למלא אתר בתוכן איכותי

תוכן איכותי לאתר מביא אל האתר גולשים חדשים, גורם לגולשים לחזור אל האתר, מסייע לקידום האתר ומחזק את המותג. אתרים עם תוכן איכותי נתפסים כרציניים ומקצועיים. כאשר אנחנו משקיעים בתוכן של האתר אנו ממקדים נכון את התנועה, מעניקים ערך מוסף לגולשים, גורמים למנועי החיפוש לדרג את האתר גבוה, משיגים חשיפה איכותית ומגדילים את הרווחים. התוכן מקדם את האתר ואת התדמית העסקית כך שההשקעה בו כדאית לכל הדעות. 

מהו התפקיד של התוכן אצלכם באתר?

אם נצא לדרך מבלי להגדיר יעד ספציפי – סביר להניח שלא נגיע אל מחוז חפצנו. ממש כך גם לא נתחיל בכתיבת תוכן או נזמין תוכן לאתר מבלי להגדיר בצורה מדויקת את התפקיד של התוכן. כך למשל, ניתן להזמין תוכן למטרת מכירה, תוכן למטרת הצגת האתר, תוכן אינפורמטיבי שמעניק מידע לגולשים, תוכן שמניע את הגולשים לבצע פעולה מסוימת, תוכן למטרת קידום SEO ועוד. אם תדעו להגדיר נכון את התפקיד של התוכן המבוקש – הכותב יצליח לבצע את תפקידו טוב יותר. 

טקסטים ארוכים או קצרים – מה כדאי?

כתיבת תוכן אפשר להזמין בכל אורך כאשר המחיר נקבע לרוב על פי מספר המילים. בעבור טקסטים שמיועדים לשיווק נהוג לבחור בטקסטים קצרים של 50-250 מילים עם מסר ברור של הנעה לפעולה. תוכן אינפורמטיבי יכלול לפחות 350 מילים עם המלצה להרבה יותר. אם אתם מפרסמים מדריך מקצועי כדאי לבחור במאמר של 500-2,500 מילים. כתיבת תוכן מקצועית תצליח להציג את המידע בצורה מעניינת כך שהגולשים שלכם יישארו באתר וייהנו מהתוכן המושקע. 

מי עתיד לקרוא את הטקסטים?

המפתח לכתיבה אפקטיבית, מוצלחת ומעניינת הוא התאמה מדויקת בין הכתיבה לבין המאפיינים של קהל היעד שלכם. כדאי לעדכן את הכותב באפיון של קהל היעד שלכם ולהנחות אותו לכתוב בעבור קהל צעיר, מבוגר, בני הגיל השלישי, הורים וכן הלאה. ברגע שאנחנו יודעים לדבר אל קהל היעד שלנו בשפה שלו, נצליח לעורר טוב יותר רגש שמניע לפעולה. 

כתיבת תוכן מקצועית או עצמית – מה עדיף?

כתיבה של תוכן בעל ערך לאתר דורשת זמן כך שלפני שאתם מתנדבים לכתוב בעצמכם את התוכן לאתר, כדאי לוודא שיש לכם את הזמן הדרוש. כבעלי עסק יש לכם בוודאי משימות רבות ומספר תחומי אחריות, אין לכם זמן פנוי רב אותו תוכלו להשקיע בכתיבה. כתיבת תוכן היא מקצוע לכל דבר, פנייה אל איש מקצוע משיגה בעבורכם תוצאות טובות יותר, חוסכת לכם זמן ומשתלמת יותר מבחינה כלכלית. 

אם אתם חוששים שכותבי התוכן אינם מכירים את העסק ואתכם – שוחחו עמם והעבירו להם את כל המידע הדרוש. כותבי תוכן מקצועיים יודעים כיצד לאפיין עסקים, לקדם יעדים עסקיים, לחזק את התדמית העסקית, לעודד מכירות ולמלא את האתר שלכם בתוכן איכותי. כתיבת תוכן מקצועית שמה דגש על אסתטיקה, הגהה, כותרות מושכות, תחביר, סימני פיסוק, חוקי SEO בכתיבה ועוד. 

 

https://bestlinks.co.il/  best links  פרסות כתבות יחצ ושירותי כתיבת תוכן